lørdag 5. februar 2011

God lørdagsmorgen

Da er det lørdagsmorgen og helgen er igang for fullt. Jeg simpelthen elsker denne dagen da det er i helgene man virkelig har tid til sine nære, kjære og søte små... Vi skal om ikke alt for lenge ta med oss akebrettene og rusle en tur ut i snøen. Temperaturen er fortsatt levelig, så det gjelder å utnytte de dagene man har. Man vet jo aldri når det snur om og kryper under 20 igjen *brrrrr*.
             En annen ting som er godt med helgen er at jeg har tid til å pusle litt hjemme. Omorganisere og tenke, pusle og fisle... Tenke jeg skulle vise hva som står på spisestuebordet akkurat nå...
Jeg liker å mikse sink med sølv samt glitter og stas. Å definere stilen tror jeg nok blir vanskelig, men jeg liker en salig blanding av det meste. Her har jeg fylt små perler i glass og skåler for å "glamme" opp litt. Synes ellers det kan bli for shabby.

Da er det over og ut for min del, og ønsker deg og dine en god lørdag!


1 kommentar:

  1. Høres ut som du allerede er i gang med en koselig lørdag!
    Deilig å komme seg ut..men 20 minus..brrrr..håper du slipper det mer i år!
    Koselig pynt du viser..nydelig med sink og sølv.
    Ha en fortsatt fin helg og kos deg med litt pyslerier..
    Klem Anne

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!