lørdag 19. februar 2011

PÅ ØNSKELISTEN

Noen ganger er det godt å bare sitte og lage seg en mental ønskeliste. Man kan jo ikke få alt man peker på, men det er alikevel hyggelig å ønske seg ett og annet...




 
Jeg leter etter et pent og klassisk servise, men jeg ønsker ikke å legge enorme summer i det... Dette synes jeg var delikat og lekkert uten å være prangene og råflott.






Denne bordklokken  står høyt oppe på listen. Synes den er helt herlig, og jeg elsker kontraster i interiøret. En sort klokke mot hvite og lyse ting er nydelig - synes jeg.


 

Disse rammene er glamorøse på en litt rustikk måte. Midt i blinken!




Lekker. Say no more!





 
Utrolig sjarmerende bokser, ville være SÅ søte å oppbevare småjentenes hårpynt i.





Jeg får aldri nok oppbevaringsesker!


(bildene er lånt fra http://www.kremmerhuset.no/)

2 kommentarer:

  1. Ønskelister er bra. Mye lekkert du har valgt deg ut her. :)

    SvarSlett
  2. Bordklokken var nydelig! En slik skulle eg hatt :) Likte rammene også :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!