torsdag 17. mars 2011

AWARD TIL DEG


Un ange est celui qui sort
L`ange dans vois

En engel er den som bringer frem
Engelen i deg

Det er så mange flotte engler der ute som inspirerer meg masse med sine flotte blogger. Derfor, inspirert av en award jeg selv fikk nylig, har jeg lyst til å lage en med tilnærmet samme formål.

Gi awarden videre til 3 andre inspirerende blogger med under 100 følgere.
Fortell kort hvorfor du har valgt hver og en av de - det er alltid koselig å vite hva det er man gjør som inspirerer andre.

Jeg velger å gi denne til alle bloggene jeg selv følger og alle bloggene som følger meg. Vil ikke velge ut tre blandt alle dere fantastiske inspirerende damer der ute. Ta den og gi den videre om du vil!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så hyggelig at du vil følge bloggen min. Du har en kjempefin blogg du også. Legger meg som følger av Mitt landliv. Ha en strålende fredag!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!