tirsdag 22. mars 2011

GAMMELT SØLV


Jeg har ikke veldig mye sølv, men det jeg har er jeg veldig glad i... Det pusses ikke, for jeg synes det har en fin og rustikk finish. Blir det for sort lar jeg det ligge en natt i Cola!


Du synes kanskje det høres rart ut, men det fungerer *smil*


Denne søte sukkerskålen kjøpte jeg på en brukthandel sammen med tilhørende fløtemugge og lite fat. Dette betalte jeg bare 120 kr for - litt av et kupp!

Det er et helt fantastisk vær på østlandet -
Det er VÅR!!!

4 kommentarer:

  1. Dette var fint!!
    Cola var nytt for meg,men så lettvint da!
    - det skal jeg absolutt prøve. :)
    Nyt vår været,
    jeg skal ta meg av disse sjuklingene mine, og holder pusten og satser på at jeg slipper unna. ;) Ha en fin vårdag!

    SvarSlett
  2. Så fint!!
    Har hørt at cola fjerner rust, så tviler ikke på at det hjelper på svart sølvbestikk også:)
    Det er da jeg begynner å tenke på hva jeg egentlig dytter inn i kroppen min hehe..uff:)

    Ha en fortsatt fin tirsdag!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  3. Det med cola har eg hørt, men ikkje testa:)
    Eg har bare noen skjeer eg fikk til dåpen så kanskje eg skal stille de ut;D har nett henta de hos ho mor!

    SvarSlett
  4. Jeg elsker sølv bestikket mitt også :D Har etter mimmi til samboer, og det må fram og vises ved gjevne mellomrom :D Og ja cola funker, syra vettu!! Sier litt om hva det gjør med tenna våre da !! haha :D

    Ha en fin uke;) Klem gamletingretten

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!