mandag 14. mars 2011

NY BLOGG - MAMSENS HUS


En av de mest inspirerende hjemmene jeg har vært i har endelig blitt blogg, og det må jeg jo bare fortelle om. Bloggefruen bak Mamsens Hus er noen jeg kjenner veldig, veldig godt og jeg er derfor en flittig besøker hos henne. Huset bugner av gamle skatter koselig mikset sammen med ting hun selv har pusset opp og også noe nytt.


Stilen er helt klart landlig og har vært det bestandig. Stuen ønsker velkommen og kjøkkenet sier pent "sett deg ned og bli en stund".


Det finnes ikke en kjedelig krok eller et tomt hjørne hos denne fruen, overalt hvor man lar øyenene gli finner man nye koselige samlinger av fine, vakre ting. Kreativ er hun også, og har stadig ett og annet lite prosjekt på gang.


Anbefaler alle å ta en titt innom den nye bloggen hennes - du finner den om du trykker HER!

3 kommentarer:

  1. Da må jeg jo inn å titte på den bloggen:)

    Ha en flott mandag:)
    W

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig omomtale. :)
    Uten deg hadde jeg nok ikke kommet meg inn i bloggverden.
    Klem

    SvarSlett
  3. hopper raskt videre og sjekker det som ser ut som en lovende blogg:)
    takk for tipset:))
    toveklem:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!