fredag 1. april 2011

FREDAG UTEN SKJENKESTOPP


Hei dere! Håper alle har hatt en god fredag så langt og at dere gleder dere til helgen! Det gjør iallefall jeg *smil*


Har kjøpt meg noen søte, lilla kopper fra InHouse. Synes de er kjempesøte, og akkurat passe store.


De som leste innlegget mitt forrige fredag vet at jeg lenge har slitt med å pynte skjenken i stuen. Har bare ikke fått det til!


Men i dag er det faktisk, utrolig nok, ikke skjenkestopp her i huset! Med gode råd og noen nye innkjøp er jeg endelig ganske fornøyd med hvordan den ser ut. Lampen er fra Ikea, og er bare superskjønn! Våren lar vente på seg så jeg har kjøpt inn en potterose for å få litt grønt inne...


Posen inneholder nå skjenkens største problem tidligere - stereoanlegget. Forresten, hvis du har lyst på en lik linpose kan du bli med på min giveaway HER!

Ha en fortsatt fin dag, dere! Må kaste meg rundt litt her, men skal kose meg med en skikkelig bloggerunde i kveld *smil*

5 kommentarer:

  1. Så flotte kopper og lampe:)

    Ha en fin fredag fortsatt:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Dette ble jo kjempe fint! :)
    Ha en strålende kveld.
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Hei! Så herlig blogg du har!
    En liten oppmerksomhet venter på deg på bloggen min:)

    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Heisann
    Koselig blogg du har:-) Legger meg som følger:-)
    Stikk gjerne innom meg om du vil:-)

    SvarSlett
  5. Flotte kopper & lampe :D
    Ha en fortreffelig lørdag

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!