onsdag 13. april 2011

PIKEKYSS FIASKOPYSS


God morgen! Her hos meg er det nok en gråværsdag. Må si jeg er litt skuffet, hadde et håp om at våren virkelig var her for fullt når vi for få dager siden hadde 20 grader og strålende solskinn. Det bøttet ned i går og det eneste positive med det er jo at siste rest av snø i hagen nå er så godt som regnet bort.

Både på gråværsdager og solskinnsdager er pikekyss en gjenganger her hos meg. Særlig dersom jeg ønsker å ha noe kos på bordet, men egentlig ikke har tid til å stå med bakebollen. Ofte prøver jeg å tilsette nye smaker for å gjøre de litt spennende og denne gangen prøvde jeg å gi pikekyssene en søt farge av lilla og lett smak av blåbær.


Vanligvis ville jeg jo nå kanskje ha skrevet hvor utrolig gode de ble, og delt oppskriften med dere. Isteden skal jeg komme med en advarsel. Ikke bruk blåbær squeezy!
Jeg vet ikke hva som gikk galt, men pikekyssene ville ikke tørke skikkelig, og falt sammen så fort de kom ut av ovnen. Fiasko altså!

Her er det travle dager for tiden, hundre baller i luften samtidig. I kveld derimot har jeg bestemt at jeg skal kose meg med en skikkelig bloggerunde, og det gleder jeg meg til *smil*


10 kommentarer:

  1. Det hender tingplanen ikke går helt etter ja. Kjenner til det. Gjorde en tabbe med blåbærmuffins, som blei heilt underlige..hehe

    Ha en finfin dag, så kommer nok våren for fullt no til påske :)

    SvarSlett
  2. Dem ser jo gode ut på bildet da.. Smiler.. Vis det var en trøst.
    Stakk bare en liten tur innom bloggen din for å ønske deg en flott påske.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  3. Hei

    jeg kommer nok til å slutte å blogge. Tar så alt for mye av tiden min. blir fort mange timer;)

    Ønsker deg en fin dag videre:)

    W

    SvarSlett
  4. Hei! De ser jo kjempelekre ut i alle fall!!!

    Et grotesk syn møter deg hvis du går inn på bloggen min! http://ekteinterior.blogspot.com/2011/04/et-grotesk-syn.html
    Det er en mordgåte (påskekrim!!) som må løses og kanskje du liker dusøren? ;-)

    SvarSlett
  5. Uff da...Men er jo greit med noen advarsler og da,så vet vi hva vi ikke skal ha i pikekyssene,hehe...De så fristende ut på bildene da,hvis det kan være en trøst:)
    Ønsker deg en god uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  6. Da vet vi det, men fargen ble kjempefin.

    Klem Bente

    SvarSlett
  7. Oida hee hee ... men det er gøy å eksperimentere.
    Har du prøvd marengs med sjokolade & hasselnøtt biter i ?

    SvarSlett
  8. Tusen takk for at du la igjen noen hyggelige ord, og velkommen skal du være som ny følger:) Hyggelig du vil følge bloggen min:) Legger meg til som følger hos deg også, for dette var en fin blogg jeg vil følge videre:)

    Ønsker deg fortsatt en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Takk for koselig kommentar og velkommen som følger hos meg. Kjempefin blogg du har,masse flott.
    Ha en fin Torsdag.

    SvarSlett
  10. MUMS...hos os hedder de ''kys'', og min mor bagte dem ofte med hakkede nødder og chokolade i ... og så lige en kop kaffe til!

    Hav en hyggelig aften

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!