torsdag 16. juni 2011

BRØGGE BOGA


I helgen bodde vi på et lite sted som heter Narestø. Et lite sted fullt av sjarm! Jeg antar at de fleste husene der er fra 1800 tallet, og den koselige atmosfæren gjør Narestø til et hyggelig sted å være. Husene ligger tett i tett, og stiene som fører en rundt går helt inntil husveggene. Jeg har vært der flere ganger, og hver eneste gang har jeg på ett eller annet tidspunkt dratt husbonden i skjorteermet og spurt om han er sikker på at vi ikke går i hagen til noen. Og det gjør vi, men det er sånn det er på Narestø... veiene går i hagene, og det synes beboerene er helt greit. Veldig spesielt, og jeg anbefaler absolutt å ta en tur *smil*


På den nedslitte brygga kom jeg over denne! Brøgge Boga eller Brygge Boka om du vil... Kassen er stappfull av gamle bøker, som jeg desverre ikke hadde tid til å bla i denne gangen... Synes det var så festlig at jeg bare måtte vise det til dere *smil*

I dag er det strålende vær hos oss, så jeg og minstemor skal nok ta oss en god trilletur. Det er så deilig å kjenne solen steke i ansiktet! Håper alle har en like fin sommerdag foran seg!


6 kommentarer:

  1. Så sjarmerende :-) Der må vi visst ta oss en tur en gang..

    SvarSlett
  2. God morgen.. Hørtes ut som en herlig utflukt.. antar det er på sørlandet? :) Ble nyskjerrig på sangen, tror jeg må innom youtube og finne den der.. Blogging blir det nok mindre av for de fleste antar jeg nå framover, men vi er vel klare igjen med ny energi etter ferier og familiekos.. Ønsker deg en herlig helg! Klem :D

    SvarSlett
  3. Hørte ut som en sjarmerende plass :) Ønsker deg og dine en fin uke!

    SvarSlett
  4. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!