torsdag 3. februar 2011

Paris Je t`aime

Solen skinner fra blå himmel og jeg kan høre en og annen fugl kvitre muntert. Pus sitter på den smeltende snøen under epletreet i hagen og kikker optimistisk opp på de små kvirrevittene. Vårfølelsen er på plass, selv om jeg vet at det er tidlig. Jeg gleder meg enormt til våren og spesielt til en etterlengtet tur til romantiske Paris! Jeg har vært der flere ganger tidligere, men denne gangen blir nok ekstra spesiell. Vi reiser på kjærestetur - uten barn, og skal bo på fantastiske Hotel de Crillon.
Hotellet ligger ved Place de La Concorde og vi har utsikt mot både triumfbuen og Eiffeltårnet. Hotellet sies å være et av de aller eldste luksushotellene i Paris.

 Tenk å sitte her til frokost..? Det skal gjøre dagene gode når de startes på denne måten...
Rommene er overdådige og nydelig gjennomført med lekre møbler og delikate farger.

Jeg gleder meg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!