tirsdag 1. februar 2011

Tomtejakt og sørlandsidyll

Vi jobber stadig med å finne den rette tomten for drømmehuset, og vi håper at denne våren vil bringe lykke. Jeg kan nesten ikke vente, men må jo desverre det *smil*. Iveren etter å komme igang er stor og jeg tråler interiørblader etter gode idèer og fine løsninger - og ikke minst leverandører. Ønskelisten begynner å bli lang (og kostbar) så jeg må nok fire på noen krav i første omgang og heller ha små oppussingsprosjekter gående. Men det gjør ingenting - det er koselig å ha noe å pusle med!

Jeg venter veldig på våren nå, og tenker ofte på hvor mye jeg gleder meg til å holde på i hagen. Bedriver mye mental planlegging av blomsterbed og frukttrær på en tomt jeg ikke har enda *ler*. Sært kanskje?
Måtte bare vise frem et par bilder jeg tok på Lyngør i fjor sommer. Er det ikke vakkert!? Det er så idyllisk at man nesten ikke kan tro det er sant. Men det er det, og snart - snart - SNART har også jeg min egen lille flekk med sørlandsidyll!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!