onsdag 16. mars 2011

GOD MORGEN - ELLER?


I natt har jeg sovet hele 3 timer. Jeg sier det igjen - TRE TIMER! Helt umenneskelig spør du meg, men slik er det nå å være småbarnsmamma. Det slo meg plutselig at jeg mener å ha lest at statsministeren mente han kun trengte 4 timer søvn hver natt. Arrester meg gjerne hvis dette er feil, eventuelt om det var en tidligere minister som sa dette...


Så tenker jeg - hvordan i all verden er man i stand til å styre et helt land med så lite søvn!? Selv har jeg store problemer med å holde AS Familien sånn nogenlunde flytende i perioder med mye nattevåk... Hadde jeg styrt landet kan jeg love at det hadde blitt mye bestikkelser i form av skattelette bare for å slippe alt maset...


Nei, er virkelig glad jeg bare skal holde familieskipet over vann i dag. Egentlig burde jeg ikke sitte her å blogge nå som den sjønne, vakre skrikerungen endelig sover litt. Problemet er bare at man såklart har inntatt store mengder kaffe på morgenkvisten, og å legge seg er derfor uaktuelt. Har dessuten lovet husbonden at "i dag blir det ikke gjort noenting her, bare så du vet det!". Så jeg tar meg en runde i bloggeverden jeg, med god samvittighet faktisk. Bildene er fra en detalj i gangen min. Et sinkfat med fuglebur og madonna står der og ønsker velkommen...

Ønsker deg og dine en fin dag - og beklager sytingen *smil*

3 kommentarer:

  1. Hei, :)
    Våken netter er utrolig slitsomt, viktig å legge seg litt ned når det er mulighet for det. ;)
    Gratulerer med ny oppusset blog, dette ble kjempefint. :)
    Det ligger en award inne hos meg til deg. :)
    Klem fra mammsen

    SvarSlett
  2. ach...lekker madonna!

    ang rundstykker i dagens innlegg: Jo da. Klapper rundstykkene flate og legger på ønsket mengde. Gode både varme OG kalde. Fetaosten smelter jo ikke som annen ost...

    Kjempegodt og rimelig sunt alternativ til lunch!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Kjempefin blogg du har ,la meg til som følger og gleder meg til å "besøke" deg igjen :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!