onsdag 16. mars 2011

MIN FØRSTE AWARD


I dag har jeg fått min første award! Denne ble gitt til meg av den ferske og inspirerende bloggen MAMSENS HUS. Min oppgave nå er å velge tre andre blogger med under 100 følgere som videre skal få awarden.

Disse velger jeg å gi den videre til:

LISEMORS HAVE - Nydelig blogg med masse hageinspirasjon
I EN ESKE - Flott blogg hvor man blandt annet kan finne DIY og herlig prikketeknikk
TRUDES HVERDAG - Koselig blogg av en dame som vet å bruke kvinnelist

Til sist vil jeg si velkommen til nye følgere! Det gjør meg så glad at dere har lyst til å følge med på min lille blogg!

3 kommentarer:

  1. Hei!

    Gratulerer med awarden!

    Snublet innom deg først idag, og jeg liker det jeg ser ;) Nydelig blogg og nydelig stil:)

    Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem Trine

    SvarSlett
  2. Så koselig du la igjen et spor hos meg så jeg fant deg:)) Det ble en parador parkett, den til høyre i bildet:)) Ønsker deg en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig award=) Det setter jeg stor pris på!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!