mandag 7. mars 2011

SKUREFILLEMANDAG


Mandag igjen... Ukene raser avsted, og jeg henger på ingen måte med. Har ikke fått gjort ditt og har hvertfall ikke ordnet datt. Huset ser igjen ut som et katastrofeområde etter at en hel haug andreklassinger inntok parketten for bursdagsparty i går. Veggene står, og møblene er intakte - selv om jeg en stund var redd vi hadde jordsjelv her.


Bursdagsbarnet var iallefall storfornøyd, og mor gleder seg til å vaske kaker, seigmenn og slangeslim bort fra tak og madonnafigurer. Akkurat slik det skal være etter guttebursdag *smil*


Deler et par bilder fra stuen i dag, et lite hjørne uten hverken smuler eller gelè *ler* Det gamle vinduet på veggen er tatt fra et gammelt hus i husbondens familie. Elsker ting med spesiell historie!

Ha en fin mandag - nå må jeg frem med vaskefilla...

3 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar på bloggen min:)
    Koselige bilder fra stuen din:)

    Ha en flott mandag.
    W

    SvarSlett
  2. Hei :-)


    Fine bilder av vakre motiv :-)

    Ønsker deg en flott uke :-)

    SvarSlett
  3. Ja, rosa må det være;) Men hun eldste på 9, har begynt å bevege seg litt bort fra de fargene nå, iallefall når det gjelder klærne:)

    Ha en flott tirsdag:)

    W

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!