fredag 25. mars 2011

VIS MEG DIN SKJENK

Hver eneste fredag skjer det samme her hos oss. Mens den lille skjønnheten sover på dagen tar husfruen et par runder med støvkluten for å få huset koselig til helgen. Mens jeg fordriver hybelkaniner flytter jeg også alltid rundt på pynten i stuen, og det samme møbelet skaper frustrasjon hver gang!
       Ved siden av sofaen står denne skjenken fra IKEA, og jeg klarer ikke å ordne i stand noe som ser fint ut på den! Prøver og prøver hver bidige uke, men enten blir det for mye dill eller for lite dall - for smått og for stort... *Puh* Har du en stor skjenk som du får til å dekorere på så vil jeg gjerne  se hvordan du har gjort det! Link til bloggen din i kommentarfeltet, så er det lett for meg (og andre) å finne...

På forhånd takk!!

3 kommentarer:

  1. Sjenken var kjempe fin:) Vår sjenk har blitt til tv bord. Men før det, pyntet jeg med bare tre store ting. Gjerne en plante og lysestaker.

    Klem W

    SvarSlett
  2. Har en award til deg:)

    W

    SvarSlett
  3. Tusen takk for awarden snille deg:)Jeg har en likedan skjenk,men min blir brukt til tv-benk...Lykke til med inspirasjonen til "skjenkepynt"Her brukes det diverse planter,lysestaker,speil og annet dill,gjerne på et fat eller noe...Men jeg bytter ofte plassering å pynt om en annen;)God helg til deg og dine!Klem Caroline

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!