mandag 25. april 2011

LES AMBASSADEURS



I kveld har husbonden bestilt bord på den eksklusive Les Ambassadeurs til kvelden vi ankommer Paris. Restauranten ligger på Hotel de Crillon som er et fantastisk fem stjerners-hotell. Jeg klarer nesten ikke beskrive med ord hvor mye jeg gleder meg og ser frem til denne kjæresteturen... Håper bare at vi klarer å slappe av og ikke bekymre oss for om alt går bra med de små der hjemme. En ting er sikkert, og det er at vi skal kose oss - bekymring eller ikke. Vi kan sove hele natten, spise på luksusrestaurant uten å sitte med en barneskje i den ene hånden og en skål med babygugge i den andre, vi kan nyte eksklusiv vin, og handle i en av verdens mest fantastiske shoppingbyer uten å måtte trenge oss frem med barnevogn. Vi har tilogmed tid/mulighet til å prøve plaggene før vi handler *flir*

                                 Trenger jeg si at jeg gleder meg? *Sprekkeferdig*

3 kommentarer:

  1. Som du må glede deg. Høres veldig deilig ut.

    Ha ei flott uke

    Klem

    SvarSlett
  2. ÅÅ så fint at dere får dere kjærestetur!Også til kjærlighetens by..Denne restauranten ser jo bare magisk ut..Pleie hverandre nyt tiden!:))God tur..klem kathrin

    SvarSlett
  3. Så koselig med kjærestetur!

    Jeg sybs alltid at det værste er å reise fra barna, da gråter jeg en skvett... men når jeg først er kommet frem er det så mye en skal se og gjøre at alt går så greit! Å godt er det!!

    Kos dere på tur, litt missunnelig...!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!