onsdag 5. januar 2011

Nytt år - nye muligheter!

Nå har det vært riktig så stille på bloggen en veldig lang stund. Har hatt slikt å gjøre, har hatt slikt å føre, og bloggen har fått stå stille. Nå er det derimot et nytt år, og ett av forsettene for 2011 er å bruke bloggen mer aktivt. Håper såklart at det er noen der ute som kan få inspirasjon av å lese mine skriblerier, og er det ikke det så skal jeg alikevel kose meg med bloggen min, jeg! Jeg håper på å bli flinkere til å ta gode bilder, men jeg synes det er vanskelig. Får vel faktisk finne frem bruksanvisningen til kameraet mitt for en gangs skyld. Er litt manndig akkurat der, prøve først - feile litt - SÅ lese meg opp på hvordan ting egentlig skulle gjøres *flau*. Det får vel bli et nyttårsforsett det også - å gjøre ting skikkelig med en gang..?!

Så, det får bli dagens ord for denne gang. Nå skal jeg tilbake til soverommet! Ikke for å legge meg, men har et bittelite prosjekt på gang der og man må jo ta tak i ting når ånden kommer over en, ikkesant? Har ingen bilder denne gang, men det kommer! Snart! Skal bare, bare, bare først...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!