onsdag 5. januar 2011

Trender i 2011


                                                                       (google.com)
(Jeanne d`arc Living)
Jeg er som alltid spent på hva som er "det nye" når et nytt år gjør seg gjeldende. Det avhenger jo såklart av hvilken stil man har, men selv trives jeg best med den landlige og tradisjonelle stilen fremfor futuristisk/moderne med glass og rene flater. Hvitt på hvitt på hvitt har vært lenge nå, og jeg tror at man i 2011 skal tørre og eksprementere mer med både farger og materialer. Ser for meg at kongeblått og andre sofistikerte dype farger som mørk gressgrønn sakte, men sikkert vil prege våre hjem. Har også stor tro på økt bruk av naturmaterialer, spesielt stein som passer godt med den industrielle stlen som kom for fullt i 2010. Gjenbruk og redesign tror jeg også vil komme enda sterkere i år enn i fjor, og det gleder meg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!