torsdag 10. februar 2011

Jeanne d`Arc Living Februar

Jeg er så heldig at husbonden har sørget for at bladet kommer i posten. Leveransetiden varierer - noenganger får jeg det etter at det har vært i butikk lenge, andre ganger får jeg det før "alle andre". Uansett når det kommer synes jeg alltid det er mye inspirasjon å hente, selv om det egentlig er lite nytt å hente...


 De fleste innstallasjonene har man sett før, og om man følger med på alle bloggene der ute ligger gjerne bloggefruene ett steg foran... Men det er uansett koselig med et blad man kan holde mellom fingrene mens man sitter godt tilbakelent i sofaen. Det blir ikke helt det samme med laptopen, ikke sant?


 Dessuten synes jeg bladet kommer med mange deilige oppskrifter og fristende bilder som gjør at det kribler i husmorfingrene. Har flere ganger testet ut oppskriftene her hjemme, og alt har så langt vært en suksess...


 Så nå venter jeg bare på at neste blad skal komme dumpende ned i postkassen. Synes nemlig bildene fra Jeanne d`Arc Living denne måneden ser riktig så lovende ut...


Gleder meg! Hvilke blader leser du for inspirasjon? Har du et favorittblad som du bare ikke kan klare deg uten?

(Bildene er hentet fra Jeanned`Arcliving.dk)   

3 kommentarer:

  1. Ja jeg er enig med deg, det er noe eget med et blad mellom hendene. Jeg varierer veldig på hvilke blader jeg leser, men synes at de svenske interiørmagasinene er utrolig flotte også. Men jeg er ikke så trofast mot noen, blar litt og ser hvilke tema de har før jeg velger.

    Ellers må jeg si at det virkelig var noen lekre lekehus du hadde funnet under, blir sikkert drømmen. Får bygge slike til barnebarna jeg da, for mine unger er blitt for store. Jeg likte spesielt godt det med lysthus, aldeles nydelig.

    Blir spennende med husbygging for dere. Jeg kunne godt tenkt meg å bygget et nytt hus nå, for nå vet jeg nøyaktig hva jeg liker og hvordan jeg vil ha det, noe som lagt fra var tilfellet da vi bygget sist. Men nå har vi rett og slett grodd fast her vi :)

    God dag ønskes deg og dine

    Klem fra Lisemoren

    SvarSlett
  2. Hei. Enig med deg, Men har du lest land liv? Det Er litt annerledes men kan absolutt anbefales. Ha en god fredags kveld! Klem fra mammsen

    SvarSlett
  3. Da skal jeg se etter det neste gang jeg tråler bladhyllene! God kveld til dere også, hils inn ;-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!