onsdag 2. mars 2011

NIB UTFORDRING - KJØKKEN


Jeg er som kjent i skikkelig kjøkkenmodus om dagen. Suger til meg inspirasjon fra alle kanter, og prøver å danne meg et bilde av hvordan drømmekjøkkenet skal se ut når vi går i gang med byggeprosessen.
      Nå har NIB dratt igang en kjøkkenutfordring, og jeg kan såklart ikke stille med drømmekjøkkenet mitt da dette bare er en tanke enda *ler*


Men jeg kan vise litt fra kjøkkenet vi har i dag som jeg også er ganske fornøyd med tatt i betraktning hvordan det så ut når vi kjøpte huset. Innredningen er fra IKEA, og jeg må si jeg synes vi fikk mye for pengene der.


En gammel bruskasse fra Arendals Bryggeri blir brukt som bokhylle, og noen flasker hjemmelaget likør av frukt og bær fra egen hage står til pynt på benken.


Vi har en kjøkkenøy som fungerer som både oppbevaring og sitteplass. Veldig praktisk å plassere de små der med lekser og tegnesaker når mor kokkelerer. På veggen bak har vi hengt opp en samlig gamle og nye plakater som gir litt liv og farge til et ellers ganske fargenøytralt kjøkken.

Har du lyst til å se hvordan det så ut før vi pusset det opp? Da kan du ta en titt her!

4 kommentarer:

  1. Kjempelekkert kjøkken! Lyst og trivelig.
    Ha en fin dag,
    klem,I

    SvarSlett
  2. Lekkert kjøkken! Fint med de mørke gulvene til det lyse og landlige kjøkkenet.
    Den gamle kassen gjorde seg godt på benken din. Lykke til med valg av nytt kjøkken, er sikker på det blir lekkert uansett hva dere måtte velge. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!

    Kjempefint kjøkken du har, veggen med de gamle bildene var KUL!

    Lykke til,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. Så fint du har det! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Ha en fin dag

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen. Det setter jeg umåtelig stor pris på!